سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

آموزش خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با کمترین قیمت

برای افرادی که می‌خواهند همیشه بدنی خوشبو داشته باشند، خرید اسپری یکی از خریدهای ضروری به شمار می‌آید که اتفاقا بیشتر افراد نیز در این مورد حساسیت بالایی دارند، زیرا اسپری علاوه بر اینکه باید با بدن شما تناسب داشته باشد، ماندگاری آن نیز مهم است. در مورد خرید عطر هم همین طور است و در انتخاب عطر نیز برای خود و یا به منظور هدیه دادن باید چند مورد اساسی را در نظر گرفت.

 

ما در این مطلب سعی می‌کنیم علاوه بر ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو محصول نکاتی را نیز درباره خرید رنگ مو در اختیارتان قرار دهیم و با اشاره به چند مورد مهم و کاربردی به شما کمک کنیم تا انتخاب و خرید خوبی در این خصوص داشته باشید. همچنین در ادامه فروشگاه اینترنتی هفت رنگه را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید خرید تمامی محصولات مورد نیاز خود از جمله خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و اسپری و خرید رنگ مو و .. را به راحتی از این فروشگاه انجام دهید.

 

نکات مهم در مورد خرید اسپری

در واقع علاوه بر عطرها که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت، اسپری و بادی اسپلش دو محصولی هستند که می‌توانند کمک کنند تا شما همیشه بدنی خوشبو داشته باشید. در این بخش ضمن بررسی هر یک، به تفاوت‌های این دو اشاره خواهیم کرد.

 

هنگام خرید اسپری خوشبو کننده توجه داشته باشید که این محصول توسط برندهای مختلفی تولید شده است و در دو نوع ضد عرق و خوشبو کننده در بازار موجود است. اسپری‌های ضد عرق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از تعریق بیش از اندازه بدن به هنگام کار و فعالیت جلوگیری می‌کنند. این نوع از اسپری‌ها به جهت برخورداری از ترکیبات آلومینیوم کلراید و خواص آنتی باکتریالی که برایشان در نظر گرفته شده، کمک می‌کنند تا از تعداد باکتری‌های موجود در عرق کاسته شده و بدن شما بوی ناخوشایندی نداشته باشد. اغلب روی این دسته از اسپری‌ها عبارت anti transpirant درج شده است که هنگام خرید اسپری می‌توانید به این نکته توجه نمایید.

 

غیر از این مورد اسپری‌های دیگری نیز از برند‌های مختلف در بازار موجود است که تنها خاصیت خوشبو کنندگی دارند و از زمانی که شما آن را روی بدن خود اسپری می‌کنید تا چند ساعت بدن شما را خوشبو نگه می‌دارند و پس از آن دوباره نیاز به تمدید این اسپری وجود دارد. البته به شرط آن که بدن شما عرق نکرده باشد و بوی بد نگرفته باشد چرا که در این حالت نه تنها استفاده از اسپری کمکی نمی‌کند بلکه بوی بدتری را به وجود خواهد آورد.

 

نوع دیگری از اسپری‌ها هم در بازار موجودند که به بادی اسپلش معروفند. بادی اسپلش‌ها و اسپری‌های ضد عرق و خوشبو کننده تفاوتی در ساختار ندارند، تنها تفاوتشان در این است که در تولید آن‌ها از گاز استفاده نشده و وقتی آن را روی بدن اسپری می‌کنید شبیه به آب هستند. همچنین بادی اسپلش‌ها ماندگاری کمتری نسبت به عطر‌ها دارند، بنابراین بهتر است برای اثر بخشی بیشتر بادی اسپلش آن را به طور مستقیم روی بدن اسپری کنید. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از فروشگاهی خرید اسپری را انجام دهید بهتر است با تفاوت‌های آن‌ها که پیشتر اشاره کردیم آشنا باشید.

 

خرید عطر با هزاران تنوع

همان طور که می‌دانید عطر محصولی است که سالیان طولانی مورد استفاده بشر قرار می‌گرفته است و طبیعتا محصول تازه‌ای نیست. شرکت‌های تولید کننده عطر در سرتاسر دنیا رایحه‌های مختلفی از این محصول را در برندها و کیفیات مختلف تولید کرده‌اند که البته بسیاری از آن‌ها بسیار گرانقیمت هستند و از ماندگاری بالاتری هم برخوردارند. خرید عطر برای بعضی افراد کمی سخت است زیرا ممکن است بوی عطری را زمانی که کسی از آن استفاده کرده، استشمام کرده باشند و خوششان آمده باشد اما وقتی روی بدن خودشان استفاده کرده‌اند بویی که مدنظرشان بوده را نداشته و از خرید عطر فوق دلزده شده باشند. ما در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد که هنگام خرید عطر می‌تواند به کمکتان بیاید.

 

نکته اول: با دسته‌بندی عطرها آشنا باشید.

• پرفیوم‌ها از 22 درصد اسانس روغنی برخوردارند و به همین جهت ماندگاری بالایی دارند.

• ادو پرفیوم دسته دیگری است که در حدود 15 تا 20 درصد اسانس معطر در تولید آن‌ها به کار رفته است.

• در گروه سوم ادوتویلت‌ها قرار می‌گیرند که از 8 تا 15 درصد اسانس روغنی برخوردارند و البته ماندگاریشان کمتر است.

• در دسته آخر ادکلن‌ها قرار دارند که کمتر از 4 درصد اسانس روغنی در آن‌ها به کار رفته است. البته ذکر این نکته مهم است که بر خلاف باور گروهی ادکلن‌ها مردانه نیستند و انواع مدل‌های زنانه ادکلن نیز در بازار موجود است.

 

دانستن این نکات هنگام خرید عطر می‌تواند به ما کمک کند که هرچه اسانس روغنی بیشتری در عطر به کار رفته باشد ماندگاری بیشتری دارد و به همین جهت قیمت آن نیز بیشتر است.

 

خرید عطر از فروشگاه اینترنتی هفت رنگه

خرید عطر,خرید اسپری,فروشگاه اینترنتی هفت رنگه

 

نکته دوم: هنگام خرید عطر به گرم و سرد بودن آن توجه کنید.

بعضی افراد رایحه‌های خنک و سرد را می‌پسندند در حالی که برخی دیگر رایحه‌های شیرین و گرم را دوست دارند. اصولا عطرهایی که دارای رایحه چوب هستند در دسته‌بندی گرم قرار می‌گیرند و عطرهایی که دارای رایحه‌های گل و میوه هستند در دسته‌بندی سرد قرار دارند که البته شرکت‌های تولید کننده از آمیختن آن‌ها با یکدیگر رایحه‌های خاص و منحصربفردی را به وجود آورده‌اند.

 

نکات مهم در انتخاب و خرید رنگ مو

هنگام خرید رنگ مو باید ابتدا این نکته را بدانید که رنگ موها در 4 دسته مختلف قرار می‌گیرند که ما در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

انواع رنگ مو

رنگ موی موقت: به صورت اسپری تولید شده اند و بدون نیاز به اکسیدان می‌توانید موها را به آن آغشته کنید تا به رنگ دلخواهتان درآید. این رنگ‌ها ماندگاری کمی دارند و تا شست و شوی بعدی  دوام دارند.

 

رنگ موی اکسیداسیون: این نوع رنگ موها به دو دسته دائمی و نیمه دائمی تقسیم می‌شوند و هنگام استفاده از آن‌ها باید رنگ مو را با بخش مشخصی از اکسیدان ترکیب نمود.

 

رنگ مویی بخرید که ایجاد حساسیت نکند

توجه به این نکته هنگام خرید رنگ مو بسیار مهم است. بنابراین رنگ موهایی را انتخاب و خریداری کنید که یا قبلا روی موهای شما امتحان خود را پس داده باشند و یا از برند معروفی آن را انتخاب کنید. ضمن آن که توجه به تاریخ تولید و انقضای رنگ مو نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

 

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست

اگر می‌خواهید پس از رنگ کردن موها جذاب‌تر به نظر برسید، رنگی را انتخاب کنید که با پوست شما همخوانی داشته باشد. نوع پوست و اجزای چهره کلیتی را تشکیل می‌دهند که در کنار رنگ مو می‌تواند زیبایی شما را چند برابر نماید، پس فقط به این نکته که شاید این رنگ به شما هم بیاید، اکتفا نکنید.

 

خرید رنگ مو,فروشگاه اینترنتی هفت رنگه

خرید رنگ مو از فروشگاه اینترنتی هفت رنگه

 

فروشگاه اینترنتی هفت رنگه

در قسمت‌ قبل سعی کردیم به طور خلاصه نکاتی را که می‌تواند هنگام خرید عطر و اسپری و همچنین خرید رنگ مو برای شما کارآمد باشد بپردازیم. اکنون در این بخش قصد داریم فروشگاه آنلاین هفت رنگه را به آدرس الکترونیکی www.haftrange.com  به شما معرفی کنیم که تنها با یک کلیک می‌توانید هر محصولی را که در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و .. نیاز دارید از این مجموعه با قیمتی مناسب خریداری کرده و درب منزل و یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 

همچنین در فروشگاه اینترنتی هفت رنگه در حال حاضر شرایطی مهیا شده است که می‌توانید به مناسبت‌های خاص مانند روز مادر، روز پدر و هدیه تولد بسته‌های کادویی آماده شده را با قیمت مناسب خریداری کرده و به عزیزانتان هدیه دهید. همچنین می‌توانید مطالب روز در خصوص محصولات مختلف آرایشی و همچنین رسیدگی به پوست و مو و مطالب خواندنی دیگر را در این سایت دنبال نمایید.

 

منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy1-perfume-spray.html