سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97

    نظر

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش خوانندگان تیتراژ ابتدایی ماه عسل 97 بهنام بانی و تیتراژ پایانی ماه عسل مسیح و آرش نام گرفته اند.

خوانندگان تیتراژهای «ماه عسل 97» با اجرای «احسان علیخانی» مشخص شدند. به گزارش «موسیقی ما» تیتراژ اول این برنامه با صدای «بهنام بانی» و ترانه‌ای از «روزبه بمانی» و موسیقی «حامد برادران» پخش می‌شود. تیتراژ پایانی این برنامه هم توسط «آرش و مسیح» اجرا خواهد شد.

اولین تیتراژخوانی برادران عدل‌پرور در رسانه ملی هم با اولین همکاری آنها با روزبه بمانی همراه خواهد بود و قرار است ترانه این هنرمند را بخوانند. تنظیم تیتراژ پایانی این برنامه هم اثری از مسعود جهانی است.

به گزارش «موسیقی ما» احسان علیخانی در حالی این ترکیب متفاوت را برای تیتراژهای برنامه‌اش تدارک دیده که هیچکدام از این سه خواننده قبلاً اثری را برای ماه رمضان اجرا نکرده بودند و از سویی این روزها از چهره‌های پرفروش بازار موسیقی هستند.

در این باره بیشتر بخوانید : سایت ثبت نام و ارسال سوژه به برنامه ماه عسل 97 احسان علیخانی

حال باید دید آثار این سه خواننده جوان در ماه عسل با چه بازخوردی مواجه می‌شود. برنامه‌ای که طی یازده سال اخیر همیشه آثار محبوبی را در تیتراژهایش داشته که اغلب هیت شده‌اند.

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 با صدای بهنام بانی و مسیح و آرش

از جمله آثار زنده‌یاد مرتضی پاشایی، مهدی یراحی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، احسان خواجه‌امیری، محمد علیزاده، مهدی یغمایی، امیرعلی بهادری و حامد زمانی و… که مورد توجه قرار گرفتند.

با وجود اینکه تولید قطعات بهنام بانی و آرش و مسیح برای تیتراژهای ماه عسل تقریباً به پایان رسیده و از روز اول ماه مبارک رمضان شنیده خواهند شد که طی سال‌های گذشته مواردی بوده تیتراژ این برنامه در لحظات آخر به دلایلی پخش نشده است.

از جمله ماه عسل 95 که قرار بود مهدی یراحی خواننده تیتراژ پایانی باشد اما اثر او پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً به صورت تک‌آهنگ منتشر شد.

دانلود تیتراژ ماه عسل با صدای بهنام بانی

::

دانلود تیتراژ ماه عسل با صدای مسیح و آرش

گردآوری: گلناک golnak.com

منبع: موسیقی ما

http://golnak.com/download-mahe-asal-behnam-bani/