سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضد تعریق و بادی اسپلش و دئودورانت

امروزه همه ما به دنبال راهی برای جلوگیری از عرق کردن و خوشبو کردن بدن خود هستیم به همین منظور انواع اسپری ضد تعریق، اسپری بدن و بادی اسپلش و بادی میست و دئودورانت که به راحتی قابل حمل هستند؛ برای استفاده آقایان و خانم ها تولید شده است.

اسپری بدن

به دلیل استفاده آسان، تاثیر گذاری سریع و ماندگاری مطلوب مورد محبوبیت مصرف کنندگان واقع شده اند. در این مقاله که توسط سایت هفت رنگه جمع آوری شده است به بررسی این محصولات که فرمولاسیون و نحوه عملکردشان با یکدیگر متفاوت است می پردازیم.

بادی اسپلش چیست؟

در ساده ترین بیان، بادی اسپلش ها اسپری های خوش بو کننده بدن هستند. و خاصیت آب ‌رسانی به پوست را نیز دارند اما این محصول نه عطر است، نه ادوکلن و نه اسپری خوش بو کننده یا دئودورانت. بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. این محصول به عنوان خوش بو کننده، برای استفاده مستقیم روی پوست بدن به کار می رود. به این معنی که اگر دوست دارید به جای آن که لباس هایتان در اثر استفاده از ادوکلن یا اسپری بوی خوش بدهد، این خاصیت در پوست بدنتان باشد، می توانید از آن استفاده کنید.

بادی اسپلش ها، گرچه به لحاظ ساختاری کمی شبیه به اسپری های خوش بو کننده هستند، اما بر خلاف اسپری ها، در ترکیبات آن ها از گاز استفاده نشده است. به همین دلیل است که میزان پخش بوی خوش بعد از استفاده از آنها ها به نسبت اسپری های خوش بو کننده، کمتر است.

توصیه ما این است که همیشه سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی معتبر، خرید رنگ مو و بادی اسپلش ها مورد نظر خود را خریداری کنید.

تفاوت بادی اسپلش و ادوکلن در چیست؟

بادی اسپلش نیز مانند ادوکلن موظف است بدن را خوشبو نگه دارد. اما این دو محصول تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

میزان عطر بادی اسپلش از ادوکلن کمتر است

به بیان دیگر Body Splash از ادوکلن سبک تر است. چون میزان عطر کمتری دارد.

رایحه Body Splash ماندگاری کمتری دارد

این تفاوت نیز به میزان کاربرد عطر و اسانس های خوش بو در ساختار آنها باز می گردد.

مورد استفاده این دو با یکدیگر متفاوت است

بادی اسپلش برای خوش بو کردن پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که باید از ادوکلن روی پارچه (همان لباس) استفاده کرد.

ادوکلن از بادی اسپلش گران تر است

قیمت بادی ‌اسپلش به‌عنوان یک خوش ‌بو کننده از ادوکلن کمتر است؛ زیرا میزان غلظت عطر آن کمتر است؛ بنابراین از لحاظ کیفیت و پخش ‌کنندگی بو نیز نباید توقع عملکرد ادوکلن را از آن‌ ها داشته باشید.

تفاوت بادی اسپلش Body Splash و اسپری خوش بو کننده کدام است؟

لیست تفاوت های بادی اسپلش اسپری خوش بو کننده درست مانند تفاوت های این محصول با ادوکلن است. به انضمام این که در اسپری های خوش بو کننده نوعی گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز کمک میکند که اسپری خوش بو کننده حالت پخش کنندگی داشته باشد. در حقیقت این گاز است که باعث می شود از سوراخ کوچک سر اسپری، عطر با قدرت زیادی به بیرون رانده شود. اما در Body Splash گازی مورد استفاده قرار نمی گیرد. تنها خود آب و الکل است که کمک میکنند مایع عطر بادی اسپلش روی بدن پاشیده شود. به همین دلیل است که میزان قدرت پاشش عطر در آنها به نسبت اسپری خوش بو کننده کمتر است.

اسپری ضد تعریق چگونه عمل می کند؟

اسپری های ضد تعریق بهترین گزینه برای جلوگیری از عرق کردن و بالطبع بوی بد آن هستند. اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این محصولات نمک های فلزی و آلومینیوم است که قادرند با ایجاد لایه محافظتی در سطح پوست و بستن منافذ عرق پوست، میزان تعریق بدن را کاهش و برای مدتی مناسب از آن جلوگیری کنند. همچنین با مسدود کردن تعریق، از ایجاد لکه زرد بر روی لباس ها جلوگیری کرده و از این طریق نیاز به شستن زیاد لباس ها را از بین برده و مانع از خراب شدن بافت لباس و رنگ پریدگی آن می گردد.

تفاوت بین اسپری ضد عرق و دئودورانت در چیست؟

درست است که تعریق بخاطر فعالیت کردن، اضطراب، استرس، گرما و کار کردن واکنش معمولی و سالم بدن است که سبب تنظیم دمای بدن و خنک شدن آن می شود و فواید بسیاری برای بدن دارد؛ اما به دلیل رطوبتی که ایجاد می کند و بوی نامطبوعی که دارد باعث احساس خجالت در فرد و عدم اعتماد به نفس در جمع های دوستانه، محیط کار، دانشگاه و… می شود و حس آزاردهنده ای را در فرد ایجاد می کند. همچنین لکه زرد و خیسی که در لباس ایجاد می کند برای هیچکس خوشایند نیست.

مهم ترین نکته هنگام خرید اسپری ضد تعریق و دئودورانت باید بدانیم که بین آن ها تفاوت وجود دارد و هر کدام کاربرد متفاوتی دارد.

خرید اسپری

کدام برای من مناسب است؟ ضد تعریق یا دئودورانت؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که غدد عرق شما فعال و از میزان تعریق نسبتا بالایی برخوردار و از رطوبت و لکه در لباس هایتان خسته شده اید؛ بهتر است از یک ضد عرق استفاده کنید. اما اگر تنها مایل به رفع بوی بد عرق هستید؛ استفاده از دئودورانت یا خوشبو کننده را به شما پیشنهاد میکنیم.

بهترین زمان و نحوه استفاده از محصولات ضد عرق و دئودورانت

قبل از استفاده خوب تکان دهید. دلیل این امر ترکیب شدن یکسان و یکنواخت مواد موجود در اسپری مانند آلومینیوم است. سپس با فاصله 15 سانتی متری از ناحیه تمیز و خشک زیربغل نگه داشته، اسپری کنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود و لباستان را بپوشید. بهترین زمان استفاده از این محصولات وقتی است که تازه از حمام آمده اید و پوستتان کاملا تمیز است چرا که در این زمان دوام خوبی خواهد داشت و اثر آن تا مدت زمان زیادی بر روی پوست باقی می ماند.

بهترین مارک بادی اسپلش زنانه کدام است؟

انواع مختلفی از body Splash در بازار وجود دارد. به طور مثال بادی اسپلش سی گل یا بادی اسپلش مای دو برند پر طرفدار Body Splash ایرانی هستند. اما Body Splash ویکتوریا سکرت یکی از محبوب ‌ترین برندهای Body Splash در تمام دنیا است. میزان ماندگاری عطر آنها زیاد است و عطرهای ملایم این برند بسیار دوست داشتنی است.

پیشنهاد ما خرید اسپری و خرید عطر از فروشگاه هفت رنگه است.

بادی میست و بادی اسپلش چیست؟ بهترین کاربرد آن ها

بادی میست و بادی اسپلش از جدیدترین محصولات آرایشی هستند که برای خوشبو کردن بدن کاربرد دارند و استفاده از آن ها عطر دلنشینی بر پوست باقی می گذارد. به همین سبب امروزه در کیف آرایشی اکثر خانم ها وجود دارد و رضایت مصرف کنندگان را کسب کرده است.

این محصولات نوعی اسپری خوشبو کننده بدن می باشند که علاوه بر عطر، حاوی روغن های گیاهی و ترکیبات طبیعی برای نرم و مرطوب نگه داشتن پوست بدن و تغذیه بافت آن است. در مقایسه با عطرها، رایحه ملایم و سبک تری دارند و برخلاف عطرها باعث خارش یا حسایت پوستی نمی شود و آسیبی به پوست نمی رسانند. بادی میست ( body mist ) و بادی اسپلش ( body splash ) هر دو در یک گروه جای گرفته و تنها تفاوت آن ها این است که بادی میست ماندگاری بیشتری داشته و احساس طراوت و حس خوب را دو چندان می کند. این محصولات به صورت مستقیم بر پوست بدن اسپری می شوند؛ پوست را در طول روز خوشبو نگه می دارند و با عطر ملایم مانع از اذیت فرد می شوند.

منابع:

https://ana.press/fa/news/113/544204/راهنمای-تشخیص-عطر-اصل-از-عطر-تقلبی-هنگام-خرید

https://www.tadbirkhabar.com/news/342681/

https://zoomlife.ir/reportage/916-haftrange.html

https://www.delgarm.com/خرید-کرم-ضد-آفتاب.a223856

https://vananews.com/fa/news/375829/صفر-تا-صد-مراقبت-از-مو-و-زیبایی-پوست-در-فصل-پاییز-و-زمستان

https://parsnews.com/بخش-اخبار-2/631737-روش-های-جدید-برای-داشتن-موهای-زیبا-خوش-رنگ

http:khabarfoori.com/detail/2248933/راهنمای-انتخاب-یک-عطر-و-ادکلن-مناسب-و-استفاده-از-آن

https://ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/983438-همه-چیز-درباره-اسپری-بدن-بادی-اسپلش-ه

https://hastifa.com/mackeup-wedding-irani-important/

https://goftardarmanii.ir/teaching-children-speech-therapy/

https://www.tebyan.net/weblog/hair-mousse-buying/post.aspx/

https://wordpress.org/support/topic/create-buttons-in-the-menu/

https://tmgame.ir/guest-program-jalal-maghami/

https://www.mosalasonline.com/بخش-گوگل-نیوز-34/76997-راهنمای-خرید-لوازم-آرایشی-ترفند-تشخیص-لوازم-آرایشی-اصل-از-تقلبی

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/webcam-issues-dell-inspiron-15-7577-windows-10/a5f2e553-01a6-4656-bf09-a6d359f9b5cf?auth=1&page=3

https://www.behance.net/haftrane

https://www.smore.com/fz6nv

https://forum.eslgaming.com/discussion/69764/aide-follow-twitch

https://www.aparat.com/haftrange

https://www.linkedin.com/in/haft-range/