سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

دوره آشپزی در ارزانترین کشور اروپا اوکراین با مجموعه چف مستر آکا

    نظر

دوره آموزشی آشپزی بین المللی در پایتخت اوکراین

یکی از مجهزترین کارگاه‌های آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی در اروپا و در شهر کی‌یف اوکراین

با امکان کارآموزی در رستوران در طول دوره آموزشی آشپزی

با اعطای مدرک بین المللی از اروپا

در حال حاضر بهترین کشور اروپایی هم برای شغل آشپزی و هم برای آموزش آشپزی کشور اوکراین است.

تحصیل در رشته آشپزی در اروپا یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای تضمین امنیت شغلی خود در آینده به آن فکر کنید و در موردش برنامه‌ریزی داشته باشید.

آموزشگاه چف مستر آکادمی در کشور اوکراین در شهر کی‌یف برگزارکننده تمامی دوره‌های اموزشی مرتبط با آشپزی و شیرینی‌پزی، همراه با کارآموزی در محیط رستوران و کارگاه شیرینی پزی با رویکرد جذب موفق در بازار کار و ارائه کننده مدارک معتبر بین المللی می‌باشد.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان موفقیت دوره‌های آموزشی آشپزی و شیرینی‌پزی، عملی بودن و کاربردی بودن آن دوره آشپزی و شیرینی‌پزی است بدین معنی که هنرجو بتواند در حین کلاس آموزشی، موارد ذکر شده را خودش انجام دهد؛ بعنوان مثال خودش بتواند چاقو را در دست بگیرد، با اجاق‌های صنعتی پخت و پز در آشپزخانه خودش کار کند و در یک آشپزخانه رستوران در حجم واقعی برنج را پخت کند و یا پیتزا را درون فر قرار دهد و با سرعت کار در یک آشپزخانه واقعی از نزدیک آشما شود. فارغ التحصیل چنین دوره‌ای می‌تواند به راحتی بعنوان یک آشپز متخصص و دوره دیده در هر رستوران یا هتلی مشغول به کار شود و حتی در صورت اینکه تمایل داشته باشد برند شخصی و بیزینس خودش را راه‌اندازی کند، مشغول راه‌اندازی رستوران یا کیتیرینگ خودش بشود.

در کلاس‌های آموزشی مجموعه چف مستر آکادمی این سیستم تمرین محور و کارآموزی حین دوره تعریف شده است.

برلی کسب اطلاعات بیشتر و رزرو دوره میتوانید از طریق شماره واتس اپ 00380631900523 اقدام فرمائید

هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین

هشت هفته کلاس آموزشی شش روز در هفته که شامل سه روز در هفته آموزش عملی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد و سه روز در هفته بصورت کارآموزی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد.

مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف دوره آشپزی و دوره شیرینی پزی منحصر بفردی در نظر گرفته است بطوری که متقاضیان شرکت کننده در این دوره فقط لازم است هزینه بلیط هواپیما تا کشور اوکراین را بپردازند و مابقی هزینه‌ها اعم از هزینه ویزای کشور اوکراین، هزینه دوره آموزشی دو ماهه در کشور اوکراین، هزینه هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، هزینه 120 وعده غذای گرم (بعنوان ناهار و شام)، هزینه ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه باریسپل شهر کی‌یف اوکراین تا محل اقامت هنرجویان دوره آموزشی آشپزی، هزینه بیمه مسافرتی، هزینه گشت شهری و حتی هزینه عوارض خروج از کشور نیز در این پکیج تعریف شده است.

ظرفیت دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی فقط و فقط هشت نفر می‌باشد.

متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی پس از دو ماه اقامت در شهر کی‌یف اوکراین، در صورتی‌که علاقه داشته باشند در کشور اوکراین بیزینس راه‌اندازی کنند می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از طریق وکلای رسمی دادگستری کشور اوکراین، اقامت خود را به اقامت یک ساله تا سه ساله تبدیل نمایند.

دوره آموزشی آشپزی تخصصی مجموعه چف مستر آکادمی شامل انواع غذاهای بین المللی و فرنگی و همچنین غذاهای پرشین یا ایرانی می‌باشدکه منظور از غذاهای بین المللی یا آشپزی ملل، غذاهای رایج در کشورهای مختلف می‌باشند که برای فعالیت در زمینه رستوران و کیترینگ به عنوان آشپز یا سرآشپز و ایجاد موقعیت‌های عالی در زمینه خود اشتغالی در ایران و حتی خارج از ایران گزینه مناسبی برای اقدام به مهاجرت می‌باشد. دوره آموزشی آشپزی مجموعه چف مستر آکادمی به صورت تمرین محور یا به اصطلاح عملی و ورک شاپ برگزار شده و تمامی مواد اولیه و ابزارهای مورد نیاز بر عهده مجموعه چف مستر آکادمی می‌باشد.

محل برگزاری دوره آموزشی آشپزی در محل خود آموزشگاه مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین می‌باشد که دارای کامل‌ترین تجهیزات در زمینه آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی است