سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

گوگل لنز از تحریم خارج شد

    نظر

رفع تحریم گوگل لنز برای کاربران ایرانی از روز جمعه 10 شهریور 1402 که این خبر را ایمان رحمتی زاده در توییتی منتشر کرده است و باید ببینیم تا چه حد واقعیت خواهد داشت.

باز شدن گوگل لنزباز شدن گوگل لنز

گوگل لنز از تحریم خارج شد

 

به گزارش دیجیاتک و بر اساس اعلام یکی از مهندسان گوگل، سرویس کاربردی Google Lens برای کاربران ایرانی رفع تحریم شده است.

ایمان رحمتی‌ زاده، مهندس ایرانی گوگل، با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفته که تحریم Google Lens برداشته شده است.

و این سرویس تا جمعه‌ همین هفته به‌ طور کامل در دسترس ایرانی‌ ها قرار می‌ گیرد.

با رفع تحریم گوگل لنز، احتمالاً موتور جست‌ و‌ جوی عکس (Image Search) هم در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت.

آیا گوگل لنز رفع تحریم می شود؟

«ایمان رحمتی‌ زاده» با انتشار توییتی اعلام کرد محدودیت گوگل لنز برای کاربران ایرانی برداشته شده است. به گفته این مدیر ارشد گوگل، تا جمعه این سرویس در اختیار تمامی ایرانی‌ ها قرار خواهد گرفت.

گوگل لنز از تحریم خارج شدگوگل لنز از تحریم خارج شد

گوگل لنز چیست؟

گوگل با به راه انداختن Google Lens، امکان جدیدی را فراهم کرده تا تمامی افرادی که دنبال پیدا کردن جواب سوالات‌ شان هستند، کارشان راه بیفتد.

یکی از کاربرد های گوگل لنز در سئو سایت است که می توان با اسکن تصاویر در گوگل لنز منبع آنها را پیدا کنید.

خودِ گوگل برای معرفی گوگل لنز از عبارت «آنچه را می‌ بینید، جستجو کنید» استفاده کرده تا دقیقا ساز و کار ابزارش را مشخص کند.

از خواندن متن‌ هایی غیر از زبان اصلی هر فردی تا دانستن نژاد حیوانات و گونه‌ های گیاهی. با گوگل لنز می‌ توانید تمامی این کارها را بدون پرسیدن از شخصی دیگر، انجام دهید.

گوگل لنز ابزاری ویژه است که از هوش مصنوعی برای شناسایی اشیاء، ترجمه‌ ی متن و جست‌و‌جو از طریق تصویر استفاده می‌کند. این ابزار در سال 2017 رونمایی شد و از آن زمان بهبودهای قابل‌ توجهی تجربه کرده است.

رفع فیلتر گوگل لنز

سرویس لنز در ایران فیلتر نیست، اما به‌ دلیل محدودیت‌ های گوگل، دسترسی به آن برای ایرانی‌ ها ممکن نبود. با رفع تحریم گوگل لنز، به‌ زودی می‌‌ توانید بدون استفاده از VPN سراغ کار با این سرویس بروید.

منبع: https://digiatech.com/remove-the-ban-on-google-lens/


باربری پرند

باربری پرند

 

یکی از مهم ترین و پراسترس ترین مسئله در زندگی خانوارهای ایرانی جا به جایی اثاثیه و وسایل منزل است. شما با بسته بندی نمودن و انتقال آنها از مبدا به مقصد جدید می توانید از خدمات باربری استفاده نمایید. معمولا جا به جایی و انتقال وسیله ها نیاز به احتیاط و دقت بالایی دارد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه انتقال وسایل نقلیه شما کار می کنند و یکی از آنها باربری پرند در پربد بار است.

 

 

 ما با تجربیات کافی و دانش لازم در این زمینه می توانید تمامی جا به جایی بسته ها و باز نمودن مجدد لوازم و وسایل منزل را به راحتی انجام دهیم. معمولا افراد زیادی هستند که در زمان جا به جایی وسیله ها در پرند نگران آسیب دیدن وسایل و لوازم شخصی خود هستند. این نگرانی کاملا وجود دارد و اگر جا به جا کردن وسیله ها حرفه ای انجام نگیرد، باعث آسیب دیدن آنها و خسارات سنگین می شود. بنابراین باید از یک شرکت یا باربری معتبر و ایمن استفاده نمایید. با خدمات  باربری پرند می توانید به راحتی وسایل تان را در سریعترین زمان ممکن جابه جا نمایید.

 

 

باربری در پرند

مجموعه لیست آتو بار ارزان یکی از شرکت های کامل و جامع در زمینه باربری در پرند و اطراف فعالیت می کند. در ادامه چندین ویژگی مهم این باربری را خدمت شما ذکر می کنیم.

– آمادگی ارائه خدمات در تمام طول سال: نیروهای شرکت ما در تمام طول سال، آماده ارائه خدمات هستند.

 – پاسخگویی شبانه روزی: در هر هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز

– زمانبندی و برنامه ریزی: کلیه خدمات شرکت ما با برنامه ریزی و زمانبندی دقیق و بدون هیچ بدقولی ارائه می شوند.

– بیمه نامه: ارائه بارنامه رسمی و معتبر از دیگر خدمات شرکت ماست که خیال مشتریان را بابت به سلامت رسیدن کالا به مقصد راحت می کند.

– قیمت مناسب خدمات: مقرون به صرفه بودن خدمات، از مهم ترین ویژگی های شرکت ما محسوب می شود که باعث تمایز ما از دیگر شرکت های اسباب کشی در پرند می باشد.

– نیروهای باتجربه: شرکت ما برای اثاث کشی در پرند از نیروهایی با تعهد کاری بالا، متخصص و با تجربه استفاده می کند که خیال مشتریان از بابت کیفیت خدمات آسوده باشد.

– انجام تمام کار پرند: تمامی کارهای مرتبط با اثاث کشی در پرند توسط نیروهای ما انجام می شود. خدمات ما مراحل بسته بندی تا تخلیه بار را شامل می شود.

– تنوع وسایل نقلیه: در شرکت ما انواع کامیون از قبیل نیسان، خاور، ایسوزو و کامیونت مسقف برای اسباب کشی در پرند وجود دارد که خیال مشتریان را از بابت دو مسئله بسیار مهم راحت می کند: اول اینکه مسقف بودن وسایل نقلیه سنگین، از وسایل شما در برابر باران و گرد و خاک محافظت می کند. دوم اینکه امکان جابجایی وسایل سنگین و بزرگ منزل از قبیل سرویس خواب، یخچال، مبلمان و گاو صندوق هنگام اسباب کشی در پرند وجود خواهد داشت.

– بسته بندی ایمن: کارکنان شرکت ما برای بسته بندی وسایل گران قیمت و یا شکستنی، از روش موکت کاری و وکیوم و وسایلی مانند پتو یا ضربه گیر استفاده می کنند. این کار، امکان آسیب دیدن وسایل لوکس و شکستنی را هنگام اثاث کشی در پرند به صفر می رساند.

– خدمات گسترده: امکان حمل و ارسال کالا و لوازم منزل از پرند به سراسر کشور وجود دارد.

 

 

درباره ما:

مجموعه پربد بار توسط متخصصان حمل بار سالها به عنوان یکی از ارائه دهنده های خدمات باربری و حمل اثاثیه فعالیت دارد. برخی از مهم ترین خدمات مجموعه ما شامل: : چیدمان لوازم منزل، بسته بندی لوازم،حمل مبل و انواع گاوصندوق و لوازم سنگین، ارسال کارگر حرفه ای جهت اسباب کشی و در کنار همه این موارد بیمه حمل و نقل را نیز به مشتریان خود ارائه می کند.

 

شما می توانید برای استعلام قیمت با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. اتوبار با داشتن پرسنل مجرب و کاربلد در تمام پروسه های اسباب کشی در کنارتان خواهد بود. در تهران و پرند می توانید باربری مورد نیازتان را از مجموعه ما تهیه نمایید و قیمت ثابت و کیفیت بالا از جمله ویژگی دیگر برند ما می باشد که در تمام زمینه ها کنارتان قرار خواهد گرفت. پس همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.


توکن سوزی در دنیای ارز دیجیتال چیست

معنی توکن سوزی در دنیای ارز دیجیتال چیست که اگر شما هم در حوزه ارزهای دیجیتال هستید حتما اصطلاح توکن سوزی ارز دیجیتال به گوشتان خورده است.

ابتدا بهتر است با مفهوم توکن آشنا شویم.

توکن چیستتوکن چیست

توکن چیست

توکن در واقع نماینده یک دارایی تایید‌ شده است. در صنعت ارزهای دیجیتال، توکن‌ ها تنها منحصر به یک پلتفرم نیستند و هر پروژه می‌ تواند توکن مخصوص و منحصر به فرد خود را داشته باشد.

توکن‌ ها، به طور کلی، واحدهای دیجیتال غیرقابل استخراج ارزش هستند که به عنوان ورودی‌ های رجیستری در زنجیره‌ های بلوکی وجود دارند.

بیشتر بخوانید : تتر

توکن‌ ها به اشکال مختلف وجود دارند – می‌ توانند به عنوان ارز برای اکوسیستم‌ های خاص استفاده شوند یا داده‌ های منحصربه‌ فرد را رمزگذاری کنند.

علاوه بر این، برخی از توکن ها ممکن است برای دارایی های خارج از زنجیره (مانند طلا، دارایی، سهام) قابل بازخرید باشند.

اگر بخواهیم توکن را به طور ساده تعریف کنیم توکن در واقع ارزی است که روی یک بلاک‌ چین دیگر ساخته شده و مثل کوین‌ ها بلاک‌ چین اختصاصی خود را ندارد.

با توجه به اینکه توکن‌ ها به عنوان یک نوعی دارایی دیجیتال، بلاک‌ چین اختصاصی خود را ندارند جهت تولید این توکن‌ ها از برنامه‌ های اُپن سورس open source یا منبع باز استفاده می‌ شود.

به همین دلیل است که تولید آنها به دانش فنی گسترده‌‌ ای نیاز ندارد.

توکن‌ ها عموماً توسط شرکت‌ هایی صادر می‌ شوند که از بلاک‌چین‌ های شخص ثالث موجود مانند بلاک‌ چین اتریوم استفاده می‌ کنند.

نمونه‌ ای از توکن‌ های ERC-20 که در سال 2017 از طریق ICO صادر و فروخته شدند.

توکن‌ ها بیشتر در اپلیکیشن‌ های غیرمتمرکز dApps مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

بعد از اینکه یک توکن خلق و منتشر شد، خالق آن این امکان را داشته تا تعداد عرضه در گردش و آدرس ارسال آن را تعیین کند.

اینجاست که اصطلاح توکن سوزی وارد عمل می‌ شود، فرایندی که در هر زمان از طریق آن می‌ توان تعداد توکن‌ های در گردش را تغییر داد و از میزان آنها کاست.

معنی توکن سوزی چیست ؟معنی توکن سوزی چیست ؟

معنی توکن سوزی چیست ؟

ابتدا باید بدانیم که این فرایند یک عمل رایج در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌ شود که مزایای زیادی را برای فعالان و سرمایه‌ گذاران به ارمغان می‌ آورد.

فرایندی که در جریان آن میزان مشخصی از یک ارز دیجیتال و توکن در طول مدت زمان خاص و مشخصی سوزانده شده و از بین می‌ رود و به این ترتیب به طور کلی و برای همیشه از چرخه عرضه آن خارج می‌ شود.

سوزاندن توکن به معنای حذف سکه ها از عرضه کلی یک ارز دیجیتال است.

این معمولا شامل ارسال سکه ها یا توکن ها به یک کیف پول بدون کلید خصوصی شناخته شده است.

این کیف پول فقط می تواند دارایی ها را دریافت کند، بنابراین به طور موثر آنها را غیر قابل دسترس می کند.

«سوزاندن» یک ارز دیجیتال به عمل ارسال یک رمز ارز به حسابی اشاره دارد که فقط می‌ تواند آنها را دریافت کند.

آدرس‌ های کیف پولی که برای سوزاندن ارزهای دیجیتال استفاده می‌ شوند، آدرس‌ های «سوزاننده burner» یا «خورنده eater» نامیده می‌ شوند.

تفاوت این آدرس‌ ها با آدرس‌ کیف پول‌ های رمز ارزی در این است که کیف پول‌ های ارزهای دیجیتال دارای کلید های خصوصی هستند

که به شما امکان می‌ دهند به رمزی که در آن ذخیره کرده‌ اید دسترسی داشته باشید.

با این حال، آدرس‌ های سوزاننده دارای کلید خصوصی نیستند، به این معنی که توکن‌ هایی که به این آدرس‌ ها ارسال می‌ شوند برای همیشه از بین رفته‌ اند.

در حالی که سوزاندن بخش کوچکی از سکه ها می تواند به حفظ ارزش یک ارز دیجیتال کمک کند، فرآیند سوزاندن توکن اغلب یک تلاش جامعه است.

گاهی اوقات، دارندگان قابل توجه ارزهای دیجیتال یا افرادی که در رسانه های اجتماعی فالوور زیادی دارند، باعث سوختگی جامعه می شوند.

هنگامی که همه تعداد کمی از دارایی های خود را به طور همزمان می سوزانند، می تواند تفاوت قابل توجهی در تعداد کلی سکه های در گردش و بنابراین، در ارزش سکه ایجاد کند.

توکن‌ هایی که قرار است سوزانده شود به آدرس کیف پولی ارسال می‌ شوند که برای تراکنش‌ های دیگری غیر از این کار قابل استفاده نیستند.

این کیف پول‌ ها خارج از شبکه هستند و دیگر نمی توان از توکن‌ های داخل آنها استفاده کرد.

عمل سوزاندن به طور موثر توکن‌ ها را از عرضه موجود حذف می‌ کند و باعث کاهش تعداد در گردش آنها می‌ شود.

این فرایند اتفاقی است که در بلند‌مدت تاثیر مثبتی بر قیمت توکن‌ های یک پروژه می‌ گذارد.

توکن سوزی می‌ تواند به دلایل مختلف و به روش‌ های متنوعی انجام شود.

در موارد دیگر، سوزاندن توکن به طور پیوسته در طول زمان اتفاق می‌ افتد.

بسیاری از کاربران حتی متوجه آن نمی شوند.

به عنوان مثال، اتریوم در طول هر تراکنش درصد کمی از اتر را می سوزاند.

این در طول زمان افزایش می یابد، که می تواند باعث شود ارزش سکه به طور پیوسته با کاهش عرضه افزایش یابد.

دلیل توکن سوزی چیستدلیل توکن سوزی چیست

دلیل توکن سوزی چیست

در جواب باید بگوییم این فرایند مزایای خاص و منحصربفردی را نه فقط برای توسعه‌ دهندگان پروژه رمز ارز مربوطه بلکه برای کاربران آن به همراه دارد.

که در ادامه به 3 مورد آن اشاره خواهیم کرد :

  • جلوگیری از حملات اسپم‌
  • حفظ و افزایش ارزش ارز دیجیتال
  • تعهد طولانی‌ مدت توسعه‌ دهندگان آن ارز دیجیتال

توکن سوزی به چه صورت انجام می شود ؟

چند راه مختلف برای سوزاندن توکن ها وجود دارد که رایج ترین آنها ارسال توکن ها به کیف پول برای از بین رفتن است.

از نظر فنی، تنها کاری که کاربر برای سوزاندن توکن ها باید انجام دهد، ارسال آنها به کیف پولی با آدرس نامعتبر است.

با این حال، اکثر ارزهای دیجیتال دستورالعمل ها و فرآیندهای خاصی برای سوزاندن توکن ها دارند.

شاید برای خیلی‌ ها این سوال پیش بیاید که از کجا می‌ توان متوجه و مطمئن شد که تعداد توکن‌ های موردنظر اعلامی، سوزانده شده و از گردش خارج شده‌ اند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آنجا که ماهیت فناوری بلاک‌ چین این است که تمامی تراکنش‌ های انجام شده را در خود ثبت و ذخیره کند به این ترتیب فرایندهای توکن سوزی هم قابل پیگیری و ردیابی هستند.

به خاطر داشته باشید که هر توکن سوزانده شده برای همیشه از حساب شما حذف می شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد.

فرایند توکن سوزی همیشه بعد از راه‌ اندازی شبکه ارز دیجیتال اتفاق نمی‌ افتد بلکه گاهی این امکان وجود داشته که این روند قبل از شروع به فعالیت یک رمز ارز اجرا شود.

جمع بندی

در این بخش از مقالات سایت تترفا راجب توکن سوزی صحبت کردیم.

توکن سوزی برای عملکرد یک ارز دیجیتال ضروری نیست. با این حال، همانطور که در بالا توضیح داده شد، سوزاندن منظم توکن ها برای یک شبکه مفید است.

سرمایه‌ گذاران ممکن است روی تأثیری که سوزاندن سکه می‌ تواند بر ارزش یک توکن داشته باشد تمرکز کنند، و استخراج‌ کنندگان ممکن است سوزاندن سکه را برای استخراج مؤثر توکن‌ های جدید در یک شبکه ضروری بدانند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که توکن سوزی قیمت یک ارز دیجیتال را افزایش دهد، اما می تواند ابزار مفیدی برای کمک به حفظ ارزش و تشویق سرمایه گذاران باشد.

اگر تصمیم به سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال دارید، استراتژی های آن را بررسی کنید تا ببینید آیا با اهداف شما مطابقت دارد یا خیر.

چه قصد دارید توکن ها را به صورت دستی بسوزانید یا از توکنی استفاده کنید که به طور خودکار بخش‌ هایی از عرضه خود را می‌ سوزاند، مطمئن شوید که همیشه ایده روشنی از آنچه در آن سرمایه‌ گذاری می‌ کنید دارید.

گردآوری: https://blog.tetherfa.com/what-is-it-token-burning/


بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن

    نظر

بوس لب نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن 2023

فیلم بوس لب نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن 2023 که فرشته حسینی و نوید محمدزاده در اکران فیلم براران لیلا در فستیوال کن همدیگر را بوسیدند.

بوسه نوید و فرشتهبوسه نوید و فرشته

اختلال شخصیت نمایشی

اختلال شخصیت نمایشی بخشی از یک اختلال روانی گسترده‌تر بوده که به عنوان «مانیا»، «شیدایی» و غیره در اختلال «شخصیت دوقطبی» نیز شناخته می‌شود.

این اختلال به بیماری روانی «خوشهB» یا «اختلال دراما» نیز مشهور بوده و در زنان و مردان به‌ گونه‌ای متفاوت خود را نشان می‌دهد.

بهتر است بدانید افراد مبتلا به اختلال شخصیت نمایشی، افرادی بسیار حساس بوده

و از درون احساساتی شدید و ناپایدار دارند و اگر مورد تایید دیگران قرار نگیرند به شدت افسرده خواهند شد.

آن‌ها ارزش خود را در تایید دیگران می‌دانند، که می‌تواند ریشه در مشکلات کودکی داشته باشد.

یکی از نشانه های افراد دارای اختلال شخصیت نمایشی این است که رفتارشان شبیه به بازیگران تئاتر بوده

و در همه‌چیز از صحبت‌های صمیمی تا نشان دادن احساسات خود اغراق می‌کنند.

بسیار از محیط و دیگران تاثیر پذیر بوده و شخصیتی مستقل ندارند.

از شاخصه های اصلی این افراد، تاثیرپذیری شدید از محیط ، و نشان دادن رفتارهایی افراطی در آن محیط است

که میخواهند خود را همرده با آنها جلوه دهند اما در اصل، افراطی و اغراق آمیز عمل میکنند.


سایت مشاهده نتیجه لاتاری

    نظر

نتایج لاتاری 2023 و وضعیت برندگان این دوره، اردیبهشت ماه 1401 منتشر خواهد شد.

قرعه کشی لاتاری 2023 از میان متقاضیانی که در بازه ی زمانی مهر و آبان 1400 اقدام به ثبت نام نموده اند، انجام می شود.

زمان اعلام نتایج لاتاری از طریق راه های ارتباطی موسسه ایرانیان لاتاری اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از انتشار نتایج، متقاضیان باید در اسرع وقت نسبت به بررسی وضعیت ثبت نام لاتاری خود از طریق پنل کاربری خود در سایت ایرانیان لاتاری می توانند اقدام نمایند.

زیرا در صورت برنده شدن، فرصت مناسب برای پرکردن فرم DS-260 و ادامه روند اخذ ویزا برای برندگان نباید از دست برود.

چگونه می توانیم نتایج برندگان لاتاری را مشاهده کنیم؟

انتخاب برندگان ویزای تنوع نژادی آمریکا، یا لاتاری گرین کارت آمریکا، کاملا به صورت تصادفی و بر مبنای قرعه کشی صورت می گیرد.

برای آگاهی از نتایج لاتاری 2023 باید در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت وزارت امور خارجه آمریکا از وضعیت ثبت نام لاتاری خود مطلع شوید.

همچنین متقاضیان محترمی که از طریق موسسه ایرانیان لاتاری ثبت نام خود را انجام داده اند، از دو طریق می توانند از وضعیت ثبت نام خود آگاه شوند.

تمامی ثبت نام کنندگان موسسه، با دریافت پیامک از طرف ایرانیان لاتاری، از نتیجه قرعه کشی نتیجه لاتاری مطلع می شوند.

علاوه بر این، با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت موسسه، امکان مشاهده وضعیت قرعه کشی لاتاری 2023 فراهم خواهد بود.

برای ورود به پنل کاربری خود در سایت ایرانیان لاتاری روی لینک روبرو کلیک کنید : ورود به پنل کاربری

با توجه به اطلاعات و آمارهای موجود، حدود 6000 هزار نفر از شرکت کنندگان ایرانی در لاتاری 2023 پذیرفته خواهند شد. به این ترتیب، سهمیه ایران مانند سال های گذشته به قوت خود باقی است.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان لاتاری 2023 می توانند از خدمات موسسه ایرانیان لاتاری تا زمان اخذ ویزا و اقامت در آمریکا برخوردار شوند.

با بهره گیری از تجارب ارزشمند کارشناسان موسسه ایرانیان لاتاری، از روند موفقیت آمیز اخذ ویزا و اقامت دائم با دریافت گرین کارت آمریکا، اطمینان خاطر خواهید داشت.

اشتباه در ثبت نام لاتاری و یا عواملی که باعث مردود شدن برندگان لاتاری می شوند:

  • نداشتن مدرک دیپلم یا نداشتن حداقل 2 سال سابقه کاری در 5 سال گذشته با نمره 7 یا بالاتر بر اساس امتیازدهی وزارت کار آمریکا
  • تکمیل نکردن فرم همسر و فرزندان برای افراد متاهل یا بیوه دارای فرزند زیر 21 سال مجرد
  • استفاده از عکس قدیمی یا متعلق به شخص دیگر
  • ثبت نام با از پاسپورت منقضی
  • فوت متقاضی اصلی
  • عدم تکمیل فرم های DS-260 بعد از قبولی در لاتاری

توجه داشته باشید با عدم رعایت موارد فوق، حتی با وجود شرکت در قرعه کشی لاتاری و برنده شدن، شانس اخذ ویزا برای برندگان از دست می رود.

این بدین معناست که عملا شرکت در مصاحبه لاتاری حاصلی برای برندگان به همراه نخواهد داشت.

ثبت نام لاتاری 2024

زمان ثبت نام لاتاری 2024، از طریق پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و سایت موسسه ایرانیان لاتاری اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری:

• پاسپورت دارای اعتبار تا روز ثبت نام

• عکس لاتاری طبق ضوابط اعلام شده توسط وزارت امور خارجه آمریکا

• اطلاعات و عکس همسر و تمام فرزندان مجرد زیر 21 سال

• داشتن مدرک دیپلم و یا مقاطع تحصیلی بالاتر

یادآوری این نکته ضروری است که قبل از شروع زمان ثبت نام، متقاضیان محترم باید نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام لاتاری معمولا هر ساله از اوایل مهر ماه آغاز شده و تا اواسط آبان ادامه دارد.

از این رو متقاضیان باید قبل از شروع ثبت نام لاتاری 2024، در صورت نیاز، نسبت به تمدید پاسپورت اقدام نمایند

و یا برای دریافت پاسپورت جدید درخواست دهند.

هر ساله بسیاری از متقاضیان، به دلیل اقدام دیرهنگام برای تمدید و یا دریافت پاسپورت، از ثبت نام لاتاری باز می مانند.

موسسه ایرانیان لاتاری، هرساله قبل از شروع ثبت نام اصلی لاتاری، بازه ی حدودا یک ماهه را برای پیش ثبت نام متقاضیان محترم در نظر می گیرد.

پیش ثبت نام لاتاری به این معناست که متقاضیان، اطلاعات و عکس خود را برای بررسی و تکمیل پرونده در اختیار کارشناسان موسسه قرار می دهند.

نتیجه لاتاری بررسی و نواقص احتمالی به اطلاع متقاضیان رسیده و با راهنمایی کارشناسان ثبت نام، تمامی عکس ها و اطلاعات به تایید نهایی می رسند.

پس از آن، به محض شروع ثبت نام اصلی لاتاری، کارشناسان موسسه ایرانیان لاتاری، فرم ثبت نام لاتاری در سایت وزارت امور خارجه امریکا را برای هر متقاضی تکمیل کرده و رسید ثبت نام لاتاری برای ثبت نام کنندگان ارسال می شود.

مدارک لازم برای اعلام نتایج لاتاری

مشاهده نتیجه لاتاری 2023مشاهده نتیجه لاتاری 2023

متقاضیان محترمی که ثبت نام لاتاری خود را به موسسه ایرانیان لاتاری می سپارند،

می توانند از روند کامل و صحیح ثبت اطلاعات و عکس در سایت اصلی لاتاری توسط کارشناسان موسسه آسوده خاطر باشند.

هنگامی که ثبت‌ نام خود را در سایت ایرانیان لاتاری انجام می‌ دهید، کارشناسان ما ثبت نام شما را در سایت لاتاری انجام می دهند.

شما می توانید از طریق پنل کاربری خود، فرم ثبت نامتان را از طریق پروفایلتان دانلود کنید.

بعد از مشخص شدن نتایج برندگان لاتاری، از همین طریق می توانید نتیجه خود را چک بفرمایید.

مهاجرت به آمریکا روش‌ های متفاوتی دارد که سریع‌ ترین و آسان‌ ترین روش، لاتاری گرین کارت آمریکا است.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می‌ توانید با کارشناسان و مشاوران موسسه ایرانیان لاتاری با شماره 02128421057 تماس حاص فرمایید.

گردآوری: ایرانیان لاتاری https://iranian-lottery.com/lottery-results/