سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ خبری تفریحی چته خوش آمدید

فروش ویژه لیزر خانگی رفع موهای زائد با گارانتی معتبر تعویض 18 ما

    نظر

 

فروش ویژه لیزر خانگی رفع موهای زائد با گارانتی معتبر تعویض 18 ماهه رویال

دستگاه لیزر خانگی تریا 4x

خداحافظی با موهای زائد راحت تر و سریعتر از همیشه

دستگاه لیزر تریا محصول کشور آمریکا و اولین و تنها دستگاه لیزر خانگی با نتایج دائمی است که دارای تاییدیه سلامت و امنیت از  سازمان غذا و داروی امریکا FDA    است.

تکنولوژی این دستگاه انقلابی در صنعت دستگاه های لیزر خانگی است ، این دستگاه نمونه کوچک شده دستگاه های لیزر کلینیک است  که از لیزر دایود با طول موج 810 nm و قدرت 7-22  J/cm2 ساخته شده است.

دستگاه لیزر تریا 4x سبک ، قابل شارژ و بدون هیچ گونه عوارض جانبی است که استفاده از آن در منزل بسیار راحت و بسیار مقرون به صرفه است.

دستگاه لیزر تریا 4x دارای 18 ماه  گارانتی تعویض رویال است که به واسطه این گارانتی در صورت وجود هر ایرادی در دستگاه که ناشی از مشکلات فنی باشد دستگاه به صورت کامل تعویض شده و یک دستگاه نو تحویل مشتری خواهد شد.

چرا دستگاه لیزر تریا 4ایکس

دلایل زیادی در دنیای امروز وجود دارد که افراد را به استفاده از دستگاه ها با تکنولوژی های جدیدتر و با سهولت بیشتر هدایت می کند ولی در اینجا تنها 3 دلیل عمده استفاده از دستگاه لیزر تریا را مطرح می کنیم.

1- لیزر تریا موهای زائد را ریشه کن می کند

لیزر تریا تنها دستگاه لیزر خانگی کاملا مشابه دستگاه های لیزر کلینیک است که بدون آسیب رساندن به سطح پوست و با هدف گیری ملانین و تاثیر بر روی فولیکول های مو آنها را طی دوره درمان ابتدا ضعیف نموده و سپس توانایی رویش مجدد مو را از فولیکول ها میگیرد.

تاثیر لیزر خانگی تریا 4x

2- قدرت دستگاه لیزر تریا 3 برابر سایر دستگاه های لیزر خانگی است.

دستگاه لیزر تریا با به کار گیری تکنولوژی دایود مشابه دستگاه های لیزر کلینیک ، بسیار توانمند تر از سایر دستگاه های لیزر خانگی که با تکنولوژی iplکار می کنند  و با توانایی تعیین سطح انرژی تابشی با توجه به نوع پوست می تواند بیشترین تاثیر را به استفاده کننده خود هدیه دهد.

توان تاثیر لیزر تریا 4x

3- استفاده از دستگاه لیزر تریا بسیار مقرون به صرفه است.

درصورتی که برای مراجعه به کلینیک های درمانی برای رفع موهای زائد اقدام کرده باشید یا قصد انجام لیزر موهای زائد را داشته باشید حتما از معایب و مشکلات این اقدام مطلع خواهید بود . درصورتی که شاغل باشید و یا مادر فرزند کوچکی باشید که وقت شما به وی اختصاص دارد قطعا به دنبال راه حل های سریعتر و در دسترس تر هستید. در این صورت دستگاه لیزر خانگی می تواند پاسخگوی دقیق نیاز شما باشد.

حتی در صورتی که مشکل زمان نداشته باشید استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای شما بسیار مقرون به صرفه تر است به دلیل اینکه تنها یک بار هزینه دستگاه را می پردازید و می توانید هر زمان و هر بخشی از بدن که نیاز داشتید از آن استفاده کنید درحالی که در مراکز درمانی استفاده از دستگاه برای هر بخش از بدن و هر بار شارژ هزینه جداگانه ای دارد.

مقایسه هزینه لیزر تریا 4x

ویژگی منحصر به فرد

دارای نمایشگر led جهت نمایش طول موج مورد نیاز و راهنمایی های لازم است.

دارای سنسور تشخیص رنگ پوست دارد تا دستگاه مناسب پوست باشد.

قابلیت شارژ و نگهداری آن تا 30 دقیقه را دارد.

قابلیت تنظیم شدت طول موج تا 5 درجه را دارد.

نحوه استفاده

در سه مرحله ساده می توانید از دستگاه استفاده کنید!

1-برای داشتن درمانی موثر، پوست خود را پاکسازی کنید، موهای زائد را با تیغ اصلاح کنید، و با حوله آن را خشک کنید.

2- یکی از 5 درجه شدت درمان را انتخاب نمایید. در اولین جلسات درمان، با شدت کم شروع کنید و رفته رفته شدت درمان خود را افزایش دهید.

3- منطقه مورد نظر از بدن را هر دو هفته یکبار درمان کنید ودرمان را تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه دهید.

نباید انتظار داشته باشید در جلسات اول شاهد تغییر محسوسی باشید البته این موضوع در انواع پوست و مو متفاوت است اما برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است تا 16 هفته درمان را به صورت مرتب ادامه دهید.

فروشگاه اینترنتی بورسیکا برای این محصول امکان ویژه ای قائل شده که کاربران در صورت نیاز با مراجعه به اتاق مشاوره محصولات بورسیکا ، از نزدیک لیزر را با کمک مشاوران تست و بررسی نمایند.